Retourzendingen


Om het retourneren te vergemakkelijken, bevelen wij de volgende procedure aan: 

1. Gebruik het retourzendingenformulier dat u in uw HANWAG-pakket ontvangen heeft, en vul de reden van retourneren in in de daarvoor aangewezen ruimte. Gebruik de nummers 1 tot en met 8 om de reden van retourneren te specificeren.

2. Neem telefonisch Je kunt ons bellen op: 0046 (0) 771 601 601 (International charges for a regular phone call to Sweden apply) of per e-mail (customerservice@hanwag.com) contact op met onze klantenservice om een vrachtvrij verzendlabel te bestellen.

De klantenservice heeft de volgende informatie van u nodig: naam – ordernummer – adres - telefoonnummer

NB: Voor het vrachtvrije verzendlabel wordt een standaardtarief van EUR 5,90 in rekening gebracht. 

3. Na contact met onze klantenservice ontvangt u het vrachtvrije verzendlabel per e-mail.

4. Verpak de artikelen en het retourstrookje goed in een doos. Als je schoenen retour gaat sturen doe ze dan eerst in de schoenendoos, doe dan deze schoenendoos in de doos waarin je je artikelen hebt gekregen of in een andere doos als je dat wilt. Gebruik echter nooit de schoenendoos voor het retour zenden van de schoenen, als je dit wel doet, zijn wij genoodzaakt Euro 2,50 extra in rekening te brengen.

5Bevestig het verzendlabel dat u van de klantenservice ontvangen heeft op de doos.

6Laat het pakket ophalen per koerier, of breng het naar een postkantoor of een verzendlocatie. 


Restitutieproces

Voor restitutie gebruiken wij dezelfde betaalmethode als die gebruikt voor uw oorspronkelijke aankoop. Als u bijvoorbeeld met een creditcard betaald heeft, storten wij het tegoed terug op de bij de creditcard behorende rekening. Restitutie vindt plaats uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de geretourneerde producten.


Wij accepteren retouren van alle ongebruikte producten, in de originele verpakking met de labels er nog aan, binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Alleen producten die gekocht zijn in één van onze HANWAG-webshops worden door ons geaccepteerd.

Om uw aankoopcontract te herroepen (annuleren), kunt u  gebruik maken van ons online herroepingsformulier of de aangeschafte producten retourneren zoals hieronder beschreven.  

GARANTIE

We bieden een garantieperiode van 2 jaar aan die ingaat met de ontvangst van de artikelen. Let op dat we alleen artikelen accepteren die zijn gekocht bij onze online winkel. Om uw recht op garantie te doen gelden en een vooruitbetaald verzendlabel te ontvangen, kunt u contact opnemen met onze customer service via e-mail customerservice@hanwag.com of telefonisch 0046 (0) 771 601 601.


 

Opmerking over de Verlengde Kerstmis Retour Periode 

* Om de deadline te halen, volstaat het om de gekochte item(s) te retourneren vóór middernacht 15 januari, 2017. We zullen dergelijke item(s) vergoeden binnen max. 30 dagen op voorwaarde dat u het product(en) retourneert in de originele verpakking en dat het product(en) ongebruikt en niet beschadigd is. Wij vergoeden de door u reeds betaalde aankoopprijs, maar niet de verzendkosten van uw eerste aankoop, en niet de verzendkosten van het geroutineerde product(en). De extra, verlengde en vrijwillige Kerst Retour beleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten. Uw herroepingsrecht en uw wettelijke recht op garantie blijven onaangetast.