Merksuggesties

    Categoriesuggesties

      Zoeksuggesties

        Producten

        Retourzendingen

        Om het retourneren te vergemakkelijken, bevelen wij de volgende procedure aan: 

        1. Gebruik het retourzendingenformulier dat u in uw HANWAG-pakket ontvangen heeft, en vul de reden van retourneren in in de daarvoor aangewezen ruimte. Gebruik de nummers 1 tot en met 8 om de reden van retourneren te specificeren.

        2. Neem telefonisch Je kunt ons bellen op: 0046 (0) 771 601 601 (International charges for a regular phone call to Sweden apply) of per e-mail (customerservice@hanwag.com) contact op met onze klantenservice om een vrachtvrij verzendlabel te bestellen.

        De klantenservice heeft de volgende informatie van u nodig: naam – ordernummer – adres - telefoonnummer

        NB: Voor het vrachtvrije verzendlabel wordt een standaardtarief van EUR 5,90 in rekening gebracht. 

        3. Na contact met onze klantenservice ontvangt u het vrachtvrije verzendlabel per e-mail.

        4. Verpak de artikelen en het retourstrookje goed in een doos. Als je schoenen retour gaat sturen doe ze dan eerst in de schoenendoos, doe dan deze schoenendoos in de doos waarin je je artikelen hebt gekregen of in een andere doos als je dat wilt. Gebruik echter nooit de schoenendoos voor het retour zenden van de schoenen, als je dit wel doet, zijn wij genoodzaakt Euro 2,50 extra in rekening te brengen.

        5Bevestig het verzendlabel dat u van de klantenservice ontvangen heeft op de doos.

        6Laat het pakket ophalen per koerier, of breng het naar een postkantoor of een verzendlocatie. 



        Restitutieproces

        Voor restitutie gebruiken wij dezelfde betaalmethode als die gebruikt voor uw oorspronkelijke aankoop. Als u bijvoorbeeld met een creditcard betaald heeft, storten wij het tegoed terug op de bij de creditcard behorende rekening. Restitutie vindt plaats uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de geretourneerde producten.



        GARANTIE

        We bieden een garantieperiode van 2 jaar aan die ingaat met de ontvangst van de artikelen. Let op dat we alleen artikelen accepteren die zijn gekocht bij onze online winkel. Om uw recht op garantie te doen gelden en een vooruitbetaald verzendlabel te ontvangen, kunt u contact opnemen met onze customer service via e-mail customerservice@hanwag.com of telefonisch 0046 (0) 771 601 601.

        Abonneren op nieuwsbrief.

        Bijna klaar. U hoeft alleen nog maar op de bevestigingslink in de E-mail te klikken!
        Abonneren op nieuwsbrief.

        Geef alstublieft een geldig E-mailadres aan.